Rapport Nordiska Mästerskapen i Judo: Medaljer till VJK!
Under helgen 13-14 juni har Nordiska mästerskapen i Judo avgjorts i Finland och Varbergs judoklubb har haft tre tävlande där. Under lördagen U18 Melker: han kom till bronsfinal där han kämpade på bra men det räckte inte hela vägen till medalj utan han kom på en femteplats! Under söndagen har Joel och Saulius tävlat i veteranklassen. Joel kom till bronsfinal och kammade hem bronset! Saulius vann sina matcher i gruppen och därmed guldmedalj! Mycket bra kört alla tre!

Screenshot
